25 مارک برتر لباس زنانه برای هر زن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 11 مهر 1399
بازدید : 126
نویسنده : alirezajk

توسط ALLY FEIAM

بهترین مارک های لباس زیر زنانه

چه در ماه عسل خود باشید و چه اینکه احساس می کنید به لباس زیر لباس زنانه احتیاج دارید ، بهانه ای بهتر از پوشیدن لباس زیر خیره کننده وجود ندارد. مهم نیست که شما توری ظریف یا چیزی کمی جسورانه را ترجیح می دهید ، ما شما را پوشانده ایم. با ترکیب راحتی ، کاربرد و ظرافت ، بهترین مارک های لباس زیر برای هر خانم هستند.

 

مطالب نشان می دهد
1. عامل تحریک کننده
اگر لباس زیر زنانه فریبنده ای دنبال می کنید ، چیزی بیشتر از Agent Provocateur نگردید. این برچسب در سال 1994 در انگلستان تاسیس شد. فرم زنانه را با طراحی لوکس جشن می گیرد. سبک های آنها خفیف و خیره کننده است. نام تجاری قطعات باورنکردنی را برای هر مناسبت ارائه می دهد. از روز ولنتاین تا شب تا به امروز ، شانس زیادی برای پوشیدن این لباس شب بازی وجود دارد.

 

فروشگاه: عامل تحریک کننده

 

عامل تحریک کننده

2. لباس زیر زنانه ورساچه
با تکان دادن لباس زیر زنانه ورساچه ، خانه مد ایتالیا را به هرجای خود بروید. شما می توانید با استفاده از سر برجسته مدوزا و چاپ جسورانه آنها ، هر لحظه از این روابط صمیمی استفاده کنید و احساس سکسی فوق العاده ای داشته باشید. با لمس توری یا چاپهای جسورانه ، در این لباس زیر احساس فوق العاده براق بودن خواهید کرد.

 

فروشگاه: لباس زیر زنانه ورساچه

 

لباس زیر زنانه ورساچه

تبلیغات


3. لباس زیر Calvin Klein
کالوین کلاین به عنوان یکی از شناخته شده ترین مارک های لباس زیر ، سبک مینیمالیستی با حداکثر قدرت را ارائه می دهد. از شورت برش کوتاه تا توری اغوا کننده ، چیزی برای همه وجود دارد. طراحی های ساده و ظریف لباس ها ، بدون توجه به اینکه در کجا باشید ، باعث می شوند مانند یک فرد مشهور احساس کنید.

 

فروشگاه: لباس زیر Calvin Klein

 

کالوین کلاین

4. لا پرلا
La Perla برای کسانی که بدنبال لباس زیر زنانه لوکس و متناسب با زیبایی هستند ، مارک تجاری شماست. این شرکت ایتالیایی از سال 1954 فعالیت خود را آغاز کرده است و به تعریف جدید لباس زیر برای زنان مدرن کمک کرده است. از توری های ظریف تا کرست های همه جانبه ، می خواهید برای هر روز هفته چیزی بخرید.

 

فروشگاه: La Perla

 

لا پرلا

تبلیغات


5. Savage x Fenty
با پوشیدن Savage x Fenty همه چیز در مورد زن بودن را جشن بگیرید. خانه لباس زیر ریحانا ، بدون توجه به شکل ، اندازه و سبک شما ، برای همه ساخته شده است. این لباس زیر با جزئیات زیبا قرار است اعتماد به نفس را تقویت کند و از ترس و ناملایمتی برای شما افتخار می کند. از لباس شخصی ، سوتین و سایر لوازم صمیمی استفاده کنید - آنها برای همه ساخته شده اند.

 

فروشگاه: Savage x Fenty

 

Savage X Fenty

6. ناتوری
به عنوان زنان ، ما می دانیم که لباس زیر عالی نه تنها به تناسب بهتر لباس کمک می کند ، بلکه می تواند اعتماد به نفس باورنکردنی نیز به ما بدهد. به همین دلیل است که Natori مارکی است که ارزش شناخت آن را دارد. این مارک که با شروع کار فروتنانه و جادوگری توسط Josie Cruz Natori تاسیس شد ، اکنون به دلیل راحتی و سبک خود بسیار مرتب شده است. قطعات بی انتها ، معقول و در محدوده وسیعی از برش های مختلف موجود هستند.

 

فروشگاه: ناتوری

 

ناتوری

تبلیغات


7. اسکیم
کیم کارداشیان خود را به عنوان یک تاجر زرنگ و دانا ثابت کرده است و آخرین فعالیت وی ممکن است یکی از بهترین اقدامات وی باشد. با الهام از جستجوی کارداشیان برای لباس زیر و لباس عالی ، او تصمیم گرفت مارک خود ، Skims را راه اندازی کند. این برند پشتیبانی و پوشش را ارائه می دهد ، اما در طیف چشمگیری از رنگ و اندازه نیز ارائه می شود. این یک مارک تجاری فراگیر است و خانم ها نه تنها در این لباس فرم احساس خوبی دارند بلکه به تفاوتی که در لباس هایشان ایجاد می کند توجه می کنند. اگر می خواهید قطعاتی بهتر و روان شوند ، Skims برای شما مناسب است!

 

فروشگاه: اسکیم ها

 

Skims2

8. شانتل
شانتل بیش از 100 سال است که در زمینه لباس زیر لباس نوآوری و طراحی می کند و اهمیت داشتن زیراندازهای مناسب و با کیفیت را درک می کند. شما به مواردی نیاز دارید که مناسب پشتیبانی باشند و بیشتر از همه راحتی استثنایی را فراهم می کنند. اگر در حال سفارش آنلاین هستید ، می توانید یکی از مجموعه های مختلف آنها را انتخاب کنید. لباس هایی پیدا کنید که برش مناسب فرم بدن شما را داشته و قطعاتی را که نیاز شما را برآورده می کنند مرور کنید. چه آن چیزی که عالی است که با لباس بپوشید یا برای راحتی روزمره است.

 

فروشگاه: شانتل

 

شانتل آنلاین

تبلیغات


9. لباس زیر زنانه Wacoal
لباس زیر زنانه Wacoal یک مارک تجاری است که از دهه ها قبل وجود داشته است و هنوز هم قوی است. این اولین بار در ژاپن در سال 1949 آغاز به کار کرد و از آن زمان به لطف قطعات با کیفیت و آگاهی از مد که مارک طراحی می کند ، در بازارهای بین المللی محبوب شده است. این همچنین یک شرکت فوق العاده فراگیر است که در نظر گرفته است که بدن هر زن متفاوت است ، و بنابراین ، یک برش استاندارد و اندازه های محدود به سادگی انجام نمی شود. آنها اندازه های 30 تا 44 و فنجان های AA تا FF را تهیه می کنند.

 

فروشگاه: لباس زیر زنانه Wacoal

 

لباس زیر زنانه Wacoal

 

10. کوزابلا
با Cosabella ظرافت را به سطح بعدی برسانید. با طراحی های رنگارنگ ، الگوهای نرم و لمس توری ، شما می خواهید این لباس زیر را همیشه بپوشید. این شرکت خانوادگی به تولید لباس زیر با کیفیت عالی افتخار می کند ، مهم نیست که این مناسبات ، طراحی ها از لحاظ سبک بی انتها باقی مانده اند. در هنگام پوشیدن این روابط صمیمی اعتماد به نفس و لطف خواهید داشت و با افتخار خود خواهید بود.

 

فروشگاه: کوزا 

بلا

 

کوزابلا

تبلیغات


تبلیغات


11. عشق سوم
آیا شما در تلاش برای یافتن سوتین مناسب بدن خود هستید؟ با تشکر از طیف گسترده ای از اندازه ها و سبک ها ، ThirdLove اینجا است تا به شما کمک کند. این برند لباس زیر زنانه با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ، الگوریتمی دارد تا بهترین لباس زیر را برای شما پیدا کند و به زیبایی احساس آنها برسد. با طراحی های زیبا برای لباس های روزمره ، شما به جای دیگری نگاه نخواهید کرد!

 

فروشگاه: عشق سوم

 

عشق سوم

12. Spanx
با تکان دادن یک جفت Spanx در پوست خود احساس اطمینان کنید. چه به کمی صاف سازی بدن احتیاج داشته باشید و چه ترجیح می دهید یک سایه نرم ایجاد کنید ، این لباس فرم به شما کمک می کند تا خود کامل خود را احساس کنید. از جوراب شلواری گرفته تا شلوارک کوتاه ، برای هر هیکلی بدن را بغل کرده و لاغر می کند. این لباس ها می توانند اعتماد به نفس فوری را ارائه دهند و به شما کمک کنند تا بهترین نسخه خود را احساس کنید.

 

فروشگاه: Spanx

 

Spanx

تبلیغات


13. Maison Close
اگر می خواهید عاشق خود را اغوا کنید ، بیش از Maison Close نگاه نکنید. این مارک لباس زیر فرانسوی به دلیل طراحی های سکسی شهرت دارد و برای زن مدرن ساخته شده است. این قطعات دارای توری های نرم ، شکل گیری مجسمه ای و لوکس بی انتها هستند.

 

فروشگاه: Maison Close

 

میسون بستن

14. کماندو
وقتی در کماندو هستید احساس کنید که اصلاً چیزی نمی پوشید. این لباس زیر بدون درز بسیار راحت است ، و مهم نیست که چه لباسی می پوشید از طریق لباس شما دیده نمی شود. در این لباس زیر لباس را قربانی نکنید - این طرح ها لاس دار و زنانه هستند و باعث می شوند در عین حال سکسی و محتاط باشید.

فروشگاه: تکاور

 

لباس زیر کماندویی

تبلیغات


15. میلا
یک روز در Myla مانند یک حق سلطنتی باشید. این برند لباس زیر با ریشه در لندن الهام گرفته از کاونت گاردن و تپه گل پامچال است. طرح های آنها فرم زنانه را با توری های ظریف ، ساختاری بی عیب و نقص و رنگ آمیزی ملایم جشن می گیرد. با داشتن پارچه های کره ای و سبک های ظریف ، این صمیمی ها احساس می کنند انگار اصلاً چیزی نمی پوشید.

 

فروشگاه: Myla

 

میلا

16. کیکی د مونپارناس
خواه این ماه عسل شما باشد و یا فقط خودتان را احساس کنید ، اجازه دهید Kiki de Montparnasse به شما کمک کند تا احساس سکسی بیش از حد داشته باشید. از کرست گرفته تا لغزش می توانید لباس زیر زنانه مناسبی را برای هر مناسبتی پیدا کنید. این برند مرز تلفیقی از لباس های خیابانی و لباس خواب را ترک می کند ، و ترکیبی از یک سبک نفسانی با یک پیچ و تاب مد بالا است. این قطعات هر زن را جشن می گیرد و احساس یک میلیون دلاری را در شما ایجاد می کند.

 

فروشگاه: Kiki de Montparnasse

 

کیکی دی مونپارناس

تبلیغات


17. یاسمین اسلامی
یاسمین اسلامی پس از همکاری با ویوین وست وود ، هنر کرستری را آموخت و خط لباس زیر زنانه خود را ایجاد کرد. این تکه های زنانه با داشتن توری ظریف و مش مشکی ، زیبایی سادگی را به نمایش می گذارند. این طراح پاریسی می داند که چطور می تواند باعث شود احساس خاص بودن فرد در پوشه ، صرف نظر از اینکه در کجا باشد.

 

فروشگاه: یاسمین اسلامی

 

یاسمین اسلامی

18. فلور دو مال
Fleur Du Mal با ترکیب طرح های کلاسیک و یک پیچ و تاب مدرن قصد دارد نوع نگاه زنان به لباس زیر را تغییر دهد. نام تجاری از سبک های ظریف و اغوا کننده ای برخوردار است ، قطعات تقریباً در هر موقعیتی قابل پوشیدن هستند. خواه این یک ساقه آبفروش باشد یا ماه عسل شما ، این لباس ها احساس خوبی را در شما ایجاد می کنند.

 

فروشگاه: فلور دو مال

 

فلور دو مال

تبلیغات


19. ولفورد
در مجموعه ای از ولفورد مانند بلر والدورف احساس کنید. این برند بی انتها قطعات ظریف و زنانه ای را ارائه می دهد که برای هر خانمی ساخته شده است. با پارچه های ابریشمی و نقاشی های بدن آغوش ، در پشت هر طراحی ، جلوه ای از ظرافت عالی وجود دارد. احساس کنید هر بار که این لباس زیر را می پوشید به ویین رفته اید.

 

فروشگاه: ولفورد

 

ولفورد

20. میسون لجابی
چه طرح های زیبا ، سبک بی انتها یا راحتی را ترجیح می دهید ، می توانید همه آنها را با Maison Lejaby پیدا کنید. مارک لباس زیر زنانه فرانسوی قطعاتی را ارائه می دهد که برای یک شب یا یک روز در دفتر کار مناسب است. به نگین خود شکل دهید ، فرم زنانه خود را به نمایش بگذارید و با هر لباسی که برند تولید می کند راحتی پیدا کنید - این مورد مورد علاقه جدید شما خواهد بود.

 

فروشگاه: Maison Lejaby

 

میسون لجابی

21. لاغر
در آن زمان از ماه که از Thinx استفاده می کنید ، احساس امنیت کنید. این لباس زیر بسیار جاذب و راحت است و برای خانم ها در دوره های عادت ماهانه ساخته شده است. در حالی که به نظر می رسد لباس زیر زنانه معمولی است ، اما می تواند به شما کمک کند در طول شبانه روز احساس امنیت بیشتری کنید. با طیف وسیعی از طرح ها برای جلب نیازهای شخصی شما ، آنها لباسی هستند که از خرید خود از آنها تشکر می کنید.

 

فروشگاه: Thinx

 

لاغر



22. کوکو دو مر
از Coco de Mer ظرافت و عاشقانه در لباس زیر بدرقه کنید. این طرح ها که از زیباترین ابریشم ها و توری ها ساخته شده اند ، برای همه مناسب هستند. احساسی ، فریبنده و شیک ، می توانید قطعه ایده آل را برای هر مناسبت پیدا کنید. با لباس هایی این خیره کننده ، شما مانند یک الهه اثیری احساس خواهید شد.

 

فروشگاه: کوکو دو مر

 

کوکو دو مر

23. داستانهای عاشقانه
طراحی های گاه به گاه را با لوکس ترکیب کنید ، و شما داستانهای عاشقانه را پیدا کرده اید. با ترکیب و تطابق الگوها ، پارچه های نرم و لمس بند ، این قطعاتی هستند که می توانید هر روز بپوشید. سوتین در مجموعه مجموعه آنها وجود ندارد 

از زیر سیم استفاده کنید تا بتوانید راحتی و ظرافت نهایی را تجربه کنید. شما می خواهید این لباس ها را به هر مناسبت تکان دهید.

 

فروشگاه: داستان های عاشقانه

 

داستان های عاشقانه

تبلیغات


24. I.D. ساریری
لباس زیر از اغوا کننده تا آوانگارد ، لباس زیر از I.D. ساریری به تمام معنا خیره کننده است. با داشتن سایه های متناسب با فرم و توری های نفیس ، این قطعات باعث می شوند تا شما احساس سکسی بیشتری نسبت به همیشه داشته باشید. از لباس های بدن تا ست ها انتخاب کنید و بلافاصله احساس می کنید گرمترین فرد در اتاق هستید.

فروشگاه: I.D. ساریری

 

Id Sarrieri

25. سیمون پرل
فیگور خود را مانند هرگز در سیمون پرل به نمایش بگذارید. از کرستری نفیس گرفته تا سوتین و ست های ظریف ، می توانید عاشق هر قطعه مجموعه شوید. همانطور که مادام سیمون پرل خودش گفت ، "اعتماد به نفس زیبایی است که هرگز محو نمی شود" ، و این همان چیزی است که شما در این لباس زیر احساس خواهید کرد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com